Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Urgent: Store Manager v oblasti Beauty - Praha
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 50 000 Kč/měsícfix + bonusový systém
45 000 - 50 000 Kč/měsícfix + bonusový systém
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro jedničku na trhu v online prodeji parfémů a kosmetiky, jednoho z předních prodejců Beauty, hledáme zkušeného člověka na pozici Store Manager pro pobočku na Praze 1.
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
• Mít plnou odpovědnost za provoz prodejny a dosažení prodejních cílů.
• Vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců, a aktivně přispívat k jeho růstu.
• Starat se o inventury, skladové zásoby a firemní procesy.
• Zajišťovat veškerou administrativní činnost spojenou s provozem prodejny.
• Být v kontaktu se shopfloorem a být schopen zákazníkům poskytnout rady v oblasti vůní, dekorativní kosmetiky, vlasové péče a péče o pleť.
• Udržovat pravidelný kontakt s Area Manažerem a spolupracovat s týmy z HR, Merchant, Category Management a Marketing.
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
• Mít plnou odpovědnost za provoz prodejny a dosažení prodejních cílů.
• Vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců, a aktivně přispívat k jeho růstu.
• Starat se o inventury, skladové zásoby a firemní procesy.
• Zajišťovat veškerou administrativní činnost spojenou s provozem prodejny.
• Být v kontaktu se shopfloorem a být schopen zákazníkům poskytnout rady v oblasti vůní, dekorativní kosmetiky, vlasové péče a péče o pleť.
• Udržovat pravidelný kontakt s Area Manažerem a spolupracovat s týmy z HR, Merchant, Category Management a Marketing.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Motivující finanční ohodnocení s fixní a variabilní složkou mzdy.
• Měsíční bonusy v závislosti na prodejích.
• Příjemné a reprezentativní prostředí.
• Adekvátní finanční ohodnocení a motivující systém odměn.
• Zaměstnanecké slevy na produkty - kosmetika a parfémy.
• Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem na stravenkovou kartu
• Příspěvek na odívání – dvakrát ročně ve výši 3 000 Kč (ve formě voucherů)
• Slevy na firemní produkty
• Leadership program
• Multisport karta
• Pravidelné firemní akce a teambuildingy
• Pravidelná externí školení od významných značek
• Školení od interních trenérů na produkty, prodejní techniky a dovednosti, ale i práci se zákazníky
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nám poslat svůj životopis. Rádi Vás poznáme osobně!
Znáte někoho, kdo by mohl být pro tuto pozici vhodný? Sdílejte tuto nabídku a dejte jim vědět.
• Měsíční bonusy v závislosti na prodejích.
• Příjemné a reprezentativní prostředí.
• Adekvátní finanční ohodnocení a motivující systém odměn.
• Zaměstnanecké slevy na produkty - kosmetika a parfémy.
• Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem na stravenkovou kartu
• Příspěvek na odívání – dvakrát ročně ve výši 3 000 Kč (ve formě voucherů)
• Slevy na firemní produkty
• Leadership program
• Multisport karta
• Pravidelné firemní akce a teambuildingy
• Pravidelná externí školení od významných značek
• Školení od interních trenérů na produkty, prodejní techniky a dovednosti, ale i práci se zákazníky
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nám poslat svůj životopis. Rádi Vás poznáme osobně!
Znáte někoho, kdo by mohl být pro tuto pozici vhodný? Sdílejte tuto nabídku a dejte jim vědět.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Přehled o produktech, aktuálních trendech a nadšení pro oblast BEAUTY.
• Cit pro obchod, talent pro efektivní jednání se zákazníky.
• Zkušenost s vedením týmu v oblasti maloobchodu (minimálně 1-2 roky).
• Znalost klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v maloobchodě.
• Komunikativní znalost angličtiny (B2)
• Smysl pro organizaci práce a řízení priorit.
• Schopnost rozvoje a motivace celého týmu.
• Zkušenost s aktivním zákaznickým servisem a schopností prodeje.
• Schopnost pozitivně přistupovat k změnám a flexibilita v práci.
• Cit pro obchod, talent pro efektivní jednání se zákazníky.
• Zkušenost s vedením týmu v oblasti maloobchodu (minimálně 1-2 roky).
• Znalost klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v maloobchodě.
• Komunikativní znalost angličtiny (B2)
• Smysl pro organizaci práce a řízení priorit.
• Schopnost rozvoje a motivace celého týmu.
• Zkušenost s aktivním zákaznickým servisem a schopností prodeje.
• Schopnost pozitivně přistupovat k změnám a flexibilita v práci.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4814759
Datum zveřejnění: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Praha Pozice: Obchodní manažer, Team leader, Vedoucí oddělení, Vedoucí prodejny/provozu, Vedoucí úseku prodejny Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc